Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

everything is nothing without you

Alltså den här låten. Herre min jesus vad den är bra, jag kan lyssna på den 69 gånger i rad. (men inte 70). När jag åkte hem idag på Olivias moppe så satt jag och sjöng den om och om igen. Och om och om och om igen. På tal om det så körde jag den hem för att hon inte kunde ta hand om den. Jag var tvungen att adoptera hem den tills hon kan hämta den igen. Träning, träning, träning. Tur att det finns någon som kan ta hand om det som blir kvarlämnat. Ellehur? Jag utnämner mig själv därför till dagens hjälte.

Sum 41 - With Me

Postat av: Olivia

tack tack tack min vän, du är så sant som de är sagt dagens hjälte <3 LÅTEN ! <333 kisshark

2009-10-08 @ 00:17:44
URL: http://heartman.blogg.se/
Postat av: frida

hej emma

sum fyrtioett är superbra. puss på dom

2009-10-08 @ 08:11:09
URL: http://min blogg du vet
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-