Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

3 saker

1,) Jag har börjat farsinera mig väldigt mycket över hur digitala klockor dallrar när man tittar på dem samtidigt som man borstar tänderna.
2,) Medans jag upplevde ovastående alldelles nyss så slog det mig att min tandställning kommer att vara puts veck om precis en vecka. Hur härligt är inte det?
3,) Jag tyckte bara att det skulle se bättre ut med tre saker så jag lade bara till den här siffran för att få lite mer text. Smart va?

Angående punkt 2. Här är en några dagar gammal photoshoppad bild på mig utan tandställning. Jag vet, jag vet, tänderna ser lite skeva ut, men hey jag är ju inget proffs. Men jag säger bara samma sak som bildens namn på min dator. OJ


Postat av: mårlind

du är ju inte söt utan tandställning ju :(

En riktig Emma har tandställning :(

2009-10-12 @ 22:30:42
Postat av: johanna

hahaha, mårlinds kommentar xD

De kommer bli grymt!

2009-10-13 @ 17:32:56
URL: http://johannameh.blogg.se/
Postat av: Emma

Hahaha, fan då. men jag orkar inte ha tandställning för livet mårlind :( det är alldelles för jobbigt och jag kan inte äta cocopops.

Johanna är därimot snäll, eller så ljuger hon bara men i vilket fall. haha. jag vet inte vad jag ska skriva..

2009-10-13 @ 19:11:00
URL: http://grannis.blogg.se/
Postat av: mårlind

Jag har en apelsin som jag vill ge till dig i present :) den är blå

2009-10-13 @ 23:01:13
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-