Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

vad är det för dag? ..

Jag satt i ungefär 1,5 minuter och fundarade på om det var tisdag eller onsdag. Jag blev lite lagom glad när jag upptäckte att det var onddag. För det betyder ju att det blir pannkakor imorgon i skolan. Jag hade faktsiskt bara tänkt sammanfatta dagen med några bilder. Så here goes.


Bra musik kan ju alltid höja stämningen på en seg mattelektion.


Vi väntar på att Frida ska klippas klart hos frisören. Jag har redan klippt mig och Olivia har redan åkt till sin mormor, efter ett litet tag med henne. Trevligt att träffa henne igen, längesedan senast.


Åker tåg. Mot Göteborg.


Frida lyssnar på Bankomaten. Men det gick inte.


Mcdonalds kvart i 8. Behöver jag lägga till något?


Sekunderna innan jag nästan blev påkörd av en cykel. Men jag överlevde, och jag tror att cyklisten gjorde det också. Jag kom hem vid 9, och tänkte nu gå och sova. Duktigt va?
Godnatt.

Postat av: Frida

vi stämmer den där cyklisten! (googla förresten ordet cyklisten och så tittar du på den första bilden. hahaha, cp)

2009-11-25 @ 21:59:43
URL: http://fridaliljeberg.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-