Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

småarga snickaren som klagar lite

Arga snickaren.
Programmet borde egentligen döpas om. Jag har dock bara sett 1 eller 2 avsnitt men snickaren blir ju aldrig arg på riktigt. Jag menar, han klagar lite och skäller på personerna men kan han inte bli riktigt arg? Han slänger ju inga saker omkring sig eller blir ens röd i ansiktet av att han skriker. Han är bara allmänt arg. Man kan ju likaväl göra ett TV program om våra aga bambatanter då, fast de är ju till och med argare än arga snickaren.
Om jag skulle varit arga snickaren så hade jag ju sparkat på väggarna och skrikit mig blå. Det är DET jag kallar underhållning. Klaga kan väl vem som helat göra? Alla gör det varje dag. Arga snickaren är trots allt inte så arg ändå, när jag såg programmet första gången så hae jag ju tänkt mig något sånthär.


Postat av: Olivia

HAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHA

2009-11-12 @ 15:33:45
URL: http://heartman.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-