Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

pauline andersson 16 år

Pauline Palle Rödhaken Andersson
Du är inte bara nån
Du är en väldigt udda och speciell sak
inte precis något man hittar på sitt tak
där jag hittade en femma igår
jag blev så glad att jag fällde en tår
och sprang och köpte en köttbulle
som jag ju egentligen skulle
ha gett till dig som en present
men det var inte jag som åt den, det var Kent
Den lille ungen, han stal min cykel och min spade
och han pekade på mig och sade
"Jag spottade i din coca cola"
och "kolla in ditt rum vad fint jag måla"
men sedan grävde jag ner hans kaka
så att han fick nya baka
jag fick faktiskt smaka på en
och den var en riktig goding den
jag tog en till dig som en present
men det var inte jag som åt den, det var Kent
så nu hade jag inget att ge till dig
så jag tog mig betänke tid och kliade mig
på huvudet, för då ser man väl smart ut?
jag kliade för hårt så jag fick åka in på sjukhuset, akut
På sjukhuset fick man tårta och glass och hoppla hej
Såklart så började jag tänka på dig
Så jag tog med en bit som present
men det var inte jag som åt den, det var Kent
Han som bara förstör och förstör
sist han car hemma hos mig så slog han på mitt rör
allt vatten rann ut på golvet och ner för trappan
till och med på markoolio, den rapparn
han gav mig en chokladbit som jag stoppade i min ficka
och sedan såg jag på klockan som ticka
paulines födelsedag är snart slut
Men den chokladbiten får inte Kent
för den ska du ha som present
för du är den bästa tjejen jag vet
även om din högra arm är fet
nej det är den inte alls de, hahaa
men trallalalaala, hipp huraa
för idag är det din födelsedag !


Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-