Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

om alla ändå klagar.

Alla klagar hela tiden, jag också ibland. Eller det händer väl ganska ofta när jag inte får som jag vill, men västtrafik var ämnet som jag tänkte ta upp, och alla klagar ju på dem så så kan ju jag bara följa stömmen lite den här gången.
Det är inte busskorten som stör mig den här gången, det har jag redan klagat klart på. Nej, det är att i de nya bussarna, om man trycker på stoppknappen så börjar ett rött ljus blinka STOP längst fram. För det första, vi bor i Sverige, det kan stå stopp, till och med utan att utlänningarna blir förvirrade. För det andra. Innan stod det ju Stannar, och då fattar man att den stannar på näst station. Nu, när det först kommer ett ljud som liknar en trasig ringklockan och sedan att det blinkar rött i hela bussen (ifall det är mörkt ute) Och det står Stop. Borde inte DET förvirra utlänningar om något? Jag skulle ju blivit rädd, det ser ju ut som om det är ett nödanrop eller något.
För det tredje, så på utrymningsplanen, och instruktionerna till hur man slår sönder fönstrena med hammaren står helt och bara på Svenska. Är inte det viktigare att utlänningarna fattar?

Jag blir bara så irriterad ibland. Fast jag inte behöver bli det. Nu har jag skrivit av mig det, känns otroligt skönt att klaga ibland. Medans jag ändå håller på så kan jag också klaga lite på min dator. Den hackar när jag spelar upp musik, och ibland driver det mig till vansinne eller nervsammanbrott. Jag hatar ogillar det.


Postat av: Frida

frö

HAAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHA

2009-11-05 @ 22:06:19
URL: http://fridaliljeberg.blogg.se/
Postat av: Emma

frida = extremt trött?

2009-11-05 @ 22:47:23
URL: http://grannis.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-