Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

mitt horoskop för november

"Nyckeln till goda resultat i skolan/ på jobbet är att du dels redovisar dina uppgifter ordentligt och att du inte gör allt i sista sekunden. Stjärnorna varnar för missförstånd som kan orsaka furror på tråden mellan dina vänner, så tala hela vägen ur skägget. Du borde hålla koll på dina pengar, vart tar dem vägen? Håll bättre koll på dem nästa gång du får pengar, det blir snarare än du väntat dig. Tur dag: 19 november."

Kan det bli mer klockrent än denna månaden?

1.) Jag gör alltid allt i sista sekunden, väntar in i det sista med att göra minsta lilla sak. 

2.) Det där med att skaffa skägg, får tetsta det nästa månad istället. 

3.) Missförstånd mellan mina vänner? Händer varje dag. 

4.) Att jag borde hålla koll på mina pengar? Hahaha, har inte ungefär varannat inlägg på sistone handlat om min klagan över att jag är pank?

5.) Turdag: 19 november, behöver jag säga mer??

Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-