Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

min morgon

Jag sitter här i skolan och funderar på min morgon och har kommit i underfund med en del saker som ingår i mina morgonrutiner.

1.) Min väckarklocka går alltid igång 5.50, men jag vaknar aldrig förrän 6.14. (Dock går jag oftast inte upp förrän halv)

2.) Jag Sätter mig alltid upp i sängen när jag ska gå upp men sedan lägger jag mig ner och räknar till 10 några gånger innan jag sätter mig upp igen.

3.) Jag är inte den som missar frukosten och de gånger jag missar frukosten så blir jag oftast deprimarad enda tills lunchen.

4.) Jag kan ärligt säga att det ingår i min vardag att springa till bussen på morgonen. De få gånger jag inte gör det är det för att jag inte har hunnit knyta skorna och är rädd för att ramla om jag springer. Då stoppar jag bussen i backen i värsta fall.

Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-