Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

lördagskvällen i ett nötskal

Jag åkte hem till Olivia, och ahde till och med dratt upp min tjocka jacka ur källaren, så jag frös inte ett dugg när jag åkte, trots att klockan närmade sig 7. Jag kom dit efter en stor middag här hemma, men de insisterade på att jag skulle äta med dem, och såklart kunde jag inte säga nej till mat. Speciellt inte så goda hemmagjorda hamburgare. Sedan var jag väldigt mätt, men lyckades ändå klämma i mig lite godis, det var ju lördag trots allt. Sedan tittade jag och Olivia på Disneychannel och på hennes datorskärm ungefär hela natten tills vi tillslut låg halvdäckade i hennes säng och tittade på TV (fortfarande disneychannel) och vi satte igång sleep, att TV ska stängas av om 30 minuter. Jag somnade någonstans i mitten av ett sune-avsnitt där vi låg och babblade om vem som var vem av karaktärarna. Det är alltid ett lika roligt samtalsämne.
Jag tog lite bilder också, här är de som klassas som OK att lägga upp, antar jag.


haha det var inte så många.

Postat av: Johanna

hahaha, trött?

30 sekunders sleep. Grattis. xD

2009-11-15 @ 21:44:36
URL: http://johannameh.blogg.se/
Postat av: Emma

HAHAHAHAH <3

2009-11-15 @ 21:52:54
URL: http://grannis.blogg.se/
Postat av: Olivia

päron <3

2009-11-17 @ 23:41:12
URL: http://heartman.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-