Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Hemma hos Embla

Najs. Sitter här vid hennes dator och Frida får inte va med.
Embla är och duschar och sedan ska vi äta matmat, och vi alla vet vad som händer sedan. Ikväll. Midnatt. Jag kommer seriöst att antingen svimma eller gråta. Och då är jag inte oseriös.
Jag tror inte att det finns så många där ute som förstår hur det här känns. Det betyder verkligen så mycket, när jag läste hur de som såg den på Galapremiären i tisdags tyckte och tänkte så fick jag så ont i magen att jag var tvungen att tänka ut hur man andades.
Jag vet inte om jag kommer att klara det. Eller jo, det kommer jag göra, när jag sitter där innan och tittat på Twilight med 500 andra personer som också kan alla repliker genom filmen och vi kommer säkert sitta där och säga de högt för varandra. Jag vet också att jag säkert inte är det värsta fanet, fast säkert att jag är ett av dem.

Nu minns jag knappt vad jag pratade om innan men det får bli bra. Jag lägger in ett inlägg innan vi åker sedan. Innan domedagen, dagen D, stunden är kommen, tiden håller på att rinna ut, ja allt det där.

Frida har laddat sitt skåp i skolan med energidrickor och dextro till imorgon så vi ska nog klara 33 timmar dygning. Underbart, nu ska jag sitta och sjunga med Frida tills Embla är klar i duschen.

Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-