Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

''He was asking me to bite him aswell.. so I did''

Bite me.
Den här är ganska kul, Rob har ju riktig humor när han vill. Eller jag tycker att det är kul i alla fall, but then again, vad tycker jag inte är kul? Jag såg hela den här intervjun innan, och den när han gästade Ellen förra veckan. Jag hade knappt våga gästa Ellen, haha, hon ställer så konstiga frågor och det blir oftast lite pinsamma tystnader. Men det är sånt som är kul. Skadeglädje som sagt.


Postat av: Frida

rob är så söt<:

Jag ÄLSKAR ellen! hon är bäst!

2009-11-23 @ 14:37:40
URL: http://fridaliljeberg.blogg.se/
Postat av: Emma

Ja :D (på båda)

Ellen är ascool ;)

2009-11-23 @ 18:44:13
URL: http://grannis.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-