Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

åh dessa tisdagar

Jag hör de välbekanta stegen i trappan och jag vet nästan redan att jag är sen. Jag hör väckarklockan i bakgrundenoch stegen kommer närmare. Jag tar mig en titt på klockan och sedan går tiden förvånansvärt fort efter det.
Jag såg upp på klockan som precis slog om till 6:48 och börjar jämra mig själv samtidigt som jag ränkar minuterna jag hade på mig innan jag ver tvungen att springa till bussen. Jag fick fram det till ungefär en kvart och funderade på att strunta i allt efter att jag hade kommit på att det var tisdag dessutom. Jag är inte ett fan av tisdagar, som jag har nämnt ett par gånger innan. Men adrenalinet började pumpa och jag satte mig upp i sängen. Sedan drog jag upp rullgardinen och såg regnet. Det var mörkt och det pissregnade. Ursäkta mig, men där hade jag släpat mig upp ur sängen, mot alla odds att hinna till bussen, och så kan jag inte ens få en molnfri himmel och lite fågelkvitter? Jag blir så förbannad.
Men sedan klädde jag på mig och borstade tänderna och en kvart senare satt jag på bussen med en liten bit choklad-frukost i handen. Men hindrar det mig från att ha en bra dag? Nej nej, det var nationellt prov i matte-historia, köttferslimpa med intryckt bacon i, grammatik på svenskan och en flyttad gympalektion till på torsda, så att vi får sluta 13.38, när jag har träning 16.00 så jag får sitta på kungsbacka station i 2 timmar ensam och hungrig. Jo, jag har ändrat mig. Jag ÄLSKAR verkligen tisdagar.

Nu ska jag dricka oboy.

Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-