Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Torsdag i Skåne

hejhallå från skåne-land.
sitter här på vårat hus vid en bondgård, det finns får  kossor, och hundar som springer löst på gården. Vårat hus är stort och vi har västa träsgården med minipool, studsmatta, uterum, grusvägar i tomten och trägunga som hänger från ett träd. Bättre än jag hade tänkt mig, det är faktiskt mysigt. idag har vi gjort en del. Vi åkte hemmifrån vid 9 & åke i 1½ timma tills vi kom fram till en stad precis innan hallandsåsen. Vi åt glass och chokladbollar & var på stranden en stund i solen.
Sedan åt vi lunch och åkte vidare mot en ny destination. Vi fiskde krabbor och gick lite vid havet och hittade en mysig stuga vid vattnet där vi satt en stund. Sedan skrev Sara lite kort till sina vänner inna  vi åkte & handlade lite mat och sedan åkte vi hit till bondgården..

Jag hinner inte skriva så mycket mera ifall jag ska hinna lägga in bilder också, så här är lite bilder till er från mig. En liten göteborgare som har bosatt sig på en bondgård i skåne..







Yapp, det är vårat hus & lite djur från gården . höhö.
see youtomorrow my friens.

Postat av: Emelie

härliga bilder! skauune är massa fint

2009-05-21 @ 21:32:33
URL: http://pancaakes.blogg.se/
Postat av: Olivia

neeeeeee fyfan va mysigt ni har de! jag vill ocksååå! sånt där älskar jag hemma, lambi & allt, nej jäkla fuskis!! jag ska hämnas på dina katter imon ;)

2009-05-21 @ 22:04:39
URL: http://heartman.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-