Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

oh my shit vilken dag

Dagen började med att väckningen gick igång 09.08 och jag vaknade hemma hos johanna i en bäddsoffa med olivia brevid mig. Jag väckte Olivia genom att smätta hennes bhband & dra i henens hår lite och sedan kom vi upp. Vi åt, duschade, klädde på oss och sedan drog vi ner mot stationen vid 11 med bussen. Tog 11.15 pendeln mot gbg och sprang av vid liseberg & in i högen av folk vid ingången. Det skulle snart öppna (12.00) och vi drog in med guldpass & allt. Vilken känsla av att bara springa in och visa passet  och få ett åkpass. oms asså. Sedan sprang vi först mot balder och sedan igen och igen, varje gång vi kom ut och tittade på korten så låg vi på maken och skrattade som vilda grisar och rullade runt. haha. Vi köpte ett kort, jag tror det var det första av alla, det var inte så roligt, men så drattans klockrent. (det finns en bild där nere) Vi sprang runt och åkte allt från flumride till den nya hanghai. (som inte var så kul, men man måste ju ha testat) Sedan var stunden, då jag och johanna drog med Olivia på höjdskräcken. Hon skrek och skrek och skrek och skrek. (när vi stod i kön) och bara skrek att hon ahtade oss och att hon skulle dö. Och hur många gånger har vi inte hört det? När jag och Johanna har dratt med oss Josse, Sofie & min bror upp dit fast dem vägrade. Och vad är det man hör när man kommer ner varenda gång? ''Kan vi inte åka igen?'' Olivia var kanske värst av alla dem men vi lyckades och shittans vad hon skrek. Jag tror att de flesta i kön trodde att hon hade fått anfall eller nåt. När vi väl satt där uppe och skulle falla så hade hon skrikit för mycket för att orka skrika på vägen ner. Vad är det vi hör när vi kommer ner då? ''Jag hatar er fortfarande, jag hatar att ni hade rätt..'' Haha, ja vad ska man säga? Sedan åt vi på burgerking och åkte lisebergsbanan innan olivia var tvungen att gå på sin träning klockan 15. Hon gick ut medans vi andra två han åka some pretty good stuff medans hon var borta i 3,5 timmar. ja, säg nåt vi inte åkte, haha. Kollerado böev det ett antal gånger och vi fick strålar i både huvet, magen, ryggen och mellan benen. Vi åt glass och vann choklad med. mmm. Sedan kom Olivia och hon berättade att hon hade tränat i 20 minuter bara för hennes första buss fick punka & den andra läckte, så hon kom mer än 1 timma försenad til träningen, lyckat. Vi åte nog nästan bara ballder och flumride det sista & skrek i de sista åktrurerna av flumride hela tiden så nu har jag ingen röst kvar.
Grymt trevlig dag i alla fall. Kanonkul!









haha, måste göras om,
men då får alla flicksen vara med föfan ingen ska backa ur här inte.

Postat av: Ferhat

Så nu har jag svarat på din fråga du ställde igår på frågestunden :). Gå in i bloggen om du vill veta vad jag svara =).



Hoppas du annars får en trevlig dag :)

2009-05-17 @ 22:43:41
URL: http://ferhat.blogg.se/
Postat av: Angelica

oj himla tjockt hår du har :D

2009-05-17 @ 23:06:08
URL: http://angelicajarleros.blogg.se/
Postat av: Olivia

HAHAHHAHAHA jag dör...

denna dagen var åh så minnesvärd <3

2009-05-17 @ 23:22:49
URL: http://heartman.blogg.se/
Postat av: Tilda

Åh plopp! <3 vill me ha!!

2009-05-18 @ 10:31:19
URL: http://tildaanvildan.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-