Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

mors

Tjena mittbena.
Idag har det väl inte hänt så mycket speciellt. Eller? Hmm.. Nä.
jag gick upp sent, duschade för länge, gick upp med johanna, hade so, hade musik, hade gympa, åt makaroner, hade spanska, hade svenska hade no, johanna blev mobbad av jocke, jag sa låt mej va, vi skrattade och skrek ramlade, gjorde högar och hade roligt.
Ganska trevlig dag, jag orkar inte skriva för jag har inget socker i kroppen, så jag tror att det här kommer bli en ganska tunn vecka med korta inlägg. Får försöka skriva många inlägg istället.. lycka till.
men jag orkar kanske bjuda på 2 bilder, om ni är snälla med mig.

Hejdå stortå.


Postat av: O-h

hahahhahah du la inte alls till vita prickar! xD vem e snyggingen till vänster?

2009-05-18 @ 17:24:21
URL: http://heartman.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-