Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

mjölkmåndag

Hej, jag sitter här och dricker mjölk. Ja, ni läste rätt, mjölk. Idag börjar min vita vecka, som är helt fri från Oboy. Det kommer att bli jobbigt men jag ska lära mig att stå ut. Jag förstår inte hur jag ska klara sovmorronen imorgon utan oboy. Jag får helt enkelt göra lite extra äggröra och tröstäta .. eh. jos eller nåt. Åh, jag vet inte hur det här ska gå, varför drar jag mig in i såna här problem? Kanske för att jag äntligen har förstått att jag är beroende och att jag tänker sluta eller helt enkelt för att bygga upp spänningen lite på bloggen. Det är och förblir ett olöst mysterium...

Postat av: Anonym

du & dina olösta mysterium.. oms..

2009-05-18 @ 16:57:45
URL: http://heartman.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-