Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Min Lördag

Idag är det lördag om det är någon som har missat det..
Jag drog hem til Johanna vid 1 och vi cyklade (väldigt lyckat) ner till kungsmässan och handlade lite coola kläder (scrolla ner till det förra inlägget) Sedan (ännu mer lyckat) så cyklade vi upp till Johannas place igen och lekte lite innan jag skulle hem och äta grillat med mormor & morfar. trevligt.
Snart ska jag kolla på robinsson och äta godis om någon ville veta det, just nu sitter jag här och drunknar i twilight bilder medans jag lyssnar på river flows in you. varför inte liksom?
Själv undrar han varför han fick rollen som världens vackraste kille.
Äger killen ingen spegel eller?

Postat av: Anonym

åååh älskade <333333

2009-05-02 @ 20:29:17
URL: http://heartman.blogg.se/
Postat av: Emmmmma

jag döööööööööör, <3

2009-05-02 @ 21:37:29
URL: http://grannis.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-