Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

lördags-sammanfattning

Oj, när jag skrev rubriken blev jag lite chockad att det bara var lördag, gud vad skönt det är med långhelg. Nu sitter jag här på en stol vid datorn och äter lördagsgodis från ica kvantum i varberg.
Jag kanske ska ta historien från början...

Vaknade upp (blev väckt), som sagt klockan 8, hasade mig ner från sägen 10 minuter senare för att alla tjatade på mig. Vi åt frukost (se inlägget innan) och sedan åkte vi iväg från bondgården och mot varberg. Vi stanade där för att äta lunch och för attd et var en marknad på gång på torget. Det säger man ju inte nej till. Jag fick köpt en t-shirt och sedan åt vi lunch vid kyrkan där vid torget, minns aldrig vad den heter. Vi kollade runt i lite affärer men jag fann inget som föll mig i smaken förrutom gratisgodis vid kassorna. Vi köpte godis, lite mat och 9 filmer på ica innan vi tog bilen hem till fjärås igen. Så nu ska jag väl inte sitta här och stirra, jag tänkte titta på robinsson med min familj, känner inte direkt att jag följer det den här gången, har kanske sett 5 delar.. 
jag lovade er en bild på min klänning jag köpte också så här är 2 för att det tog så lång tid. 
Hejdå lilltå. 


ni får helt enkelt tänka bort mitt ovårdade hår och mina vita ben, så kanske den blir finare... 
och nej, jag ska inte ha dom skorna, bilerna är till ett annat projekt egentligen


Postat av: Anonym

:O fen va fin klänning emma, vilken affär? :)

2009-05-23 @ 19:36:01
URL: http://andersbitch.bilddagboken.se
Postat av: *Lulu

(och nej! ditt hår och dina ben är jättefeeena!) :D

2009-05-23 @ 19:37:38
URL: http://andersbitch.bilddaboken.se
Postat av: O-h

sötgöte !!

2009-05-23 @ 21:01:30
URL: http://heartman.blogg.se/
Postat av: johannanisse

Fiiiiin!

Påminner lite om min julavslutningsklänning. (förutom att den va rosa och svart..)

En fråga.. Vad för projekt? :)

2009-05-23 @ 21:25:01
URL: http://johannameh.blogg.se/
Postat av: Emma

till andeersbitch: affären hette nåt i stil med Märkes-butiken. Då tänker du, oms vad dyrt. men den kostade 'bara' 500 :). höhö, mammma betalar.



till o-h: göte? jag har i hela mitt liv trott att jag heter emma :o



till Johannanisse: hihi. det får du troligtvis se om några dagar, kanske om ni har tur, redan idag. Om det blir bra. meheheh (pauline-händerna)



:*

2009-05-24 @ 11:22:28
URL: http://grannis.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-