Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

latmasken is whriting again

vet ni vad jag kom på nu då?
jag måste packa idag, för klockan 9 imorgon är jag påväg mot skåne. Men jag kommer hem på lördag så det är inte så mycket som behöver packas ner, jag kan packa senare. Och vad betyder senare egentligen? Hmm.. Antagligen innan jag ska gå och lägga mig ikväll eller i värsta fall imorgon, men vi får hoppas på det första förslaget för annars måste jag gå upp tidigare, och orka det liksom?
Känns som om det har blivit många inlägg idag, fast korta. Jag får väl mata er nu så att ni överlever tills på lördag för jag fick höra ett rykte att vi inte skulle ha med oss datorn. jag som inte änns har fått min bok ännu, kommer bli en intressant utflykt antar jag. jaja, nu ska jag fortsätta att göra ingenting tills någon kommer och tjatar på mig att jag måste börja packa.
hhejdå sålänge.


Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-