Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

låt mej va

Åh. Jag orkar inte skriva så långt nu, för jag ska äta och träna snart, men jag tänkte ge er något i alla fall. Idag satt jag på pingisbordet och gungade med benen medans jag tittade på när olivia och några killar kastade runt ett juicepaket, så kommer jocke och sätter sig bervid mig och härmar mej. Jag sa ''Låt mej va'' och puttade på han och vad händer inte då, jo resten av dagen får man höra ''låt mej va'' ''låt mej va'' ''stichjud'' ''låt mej va''. Haha, jag orkar inte. Jag säger som robban här. EEEYYY?


Postat av: Anonym

hahahahhahahahah , hörde jag ägd? ;)

2009-05-05 @ 17:06:41
URL: http://heartman.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-