Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

it's torsdag i'm in love.

inte.
Torsdagar är den näst jobbigaste dagen (efter tisdagar) och varför inte krydda till den lite med 2 nationella prov? Det varkar ju vettigt.
Sovmorgonen var bra i alla fall, då jag mest satt och slösade bort tiden framför tvn. Men sen var det Slöjd, och jag har bara axelbanden kvar nu, vad hände? Jag låg ju sist ett tag där. Läskigt. Sedan var det köttgryta som luktade kattmat i bamba och dagen fortsatte med teknik. Jag och Sofie har äntligen målat klart den förbannade slangen och blir lyckliga en liten stund tills vi fick reda på att vi sulle redovisa nästa gång. Living the dream. Sen var det No, där halva klassen blev utvalda till att göra det nationella provet i kemi där vi skulle labba. Självklart var jag med i den gruppen och jag kan ju inte direkt säga att det gick bra. Man ficjk en skål med 2 vätskor i, en låg ovanpå den andra och så skulle man med hjälp av lite tändstickor, ull, pinsetter och lite provrör fatta vilka olika vätskor det var. Inga kommentarer, för jag får inte klaga.
Dagen dansade vidare till mattelektionen och sist Svenska, där jag också självklart blev utvald bland de 6 som skulle vara utvalda till det nationella provet i svenska - pratdelen. Man skulle typ redovisa en text som man hade lyssnat på. Fattade inte så mycket, men jag tror att det gick ganska bra tror jag..
Nu sitter jag här och mumsar på en stor bit rabarber&jordgubbs paj och dricker mjölk. Lite mer mmm i livet om man säger så. Jag har inga planer för dagen, så jag antar att kvällen kommer att spenderas vid datorn och tvn.



ha en fortsatt underbar torsdag,
:*

Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-