Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

hej söndag.

Olivia smsar att hon vill ställa moppen hos mig medans hon tränar, och visst kunde hon de. Bara det att vi dröjer fast inne och hon missar bussen till träningen. klant. Så hon fick stanna här i en timma tills nästa buss kom och de hade ju inte jag något emot eftersom jag ändå hade nada att göra. Så här har vi suttit och flabbat till fula grejer (ful?) i en timma ungefär, och hon gick precis ut genom dörren i riktning mot bussen (hoppas jag). Bussen går om 5 minuter så hoppas hon hinner med, annars får hon bonk.
Om en kvart ska jag in till kungsbacka och käka tiopeppe med Johannas Familj. Alltid lika trevligt, men nu måste jag fixa iordning mej lite.
 
Kram :*

Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-