Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

fredagskvällen i ett nötskal

Oj vilket hålligång det har varit den här helgen!
jag har inte uppdaterat sedan fredag vid 5 tiden och har inte varit hemma mer en ett par minuter sen dess. Här va de fest! Men jag lägger nog ut allt i 2 eller 3 olika inlägg för annars blir det på tok för långt och jag måste vila mig mellan. Så här får ni vad som hände i fredags efter klockan 5 till att börja med.

Det avr tänkt att alla tjejerna skulle ha disneykväll tillsammans, men som vanligt så blev det bara jag, johanna och olivia som kunde. De andra fick inte komma eller kunde inte komma dit på något sätt. Lantisar, höhö. Men det var väldigt trevligt ändå.
Först drog vi till kungsmässan och jag köpte balväska och de andra lallade runt. Vi tjeckade affärer och avslutade med ica, där vi köpte godis, cola, kladdkaka och mjölk. Sedan tog vi bussen en bit hemmåt till johanna och gick av för att köpa pizza. Johanna tyckte att det var såå roligt när hon råkade säga : ''Hej, jag vill beställa en familjepizza med hålabäck'' och började gapskratta i luren innan hon la på. Men Vi fick pizzan i alla fall och gick hem. Klockan var strax innan 8 när vi kom hem och då åt vi pizza och började titta på första filmen. Skattkammarplaneten. Den ääär så rolig. haha. Sedan fortsatte vi med Herkules. Olivia hade tjatat om att den var den bästa filmen och så somnar hon det första hon gör i mitt knä nästan innan filmen ens hade börjat. hahaha. Det slutade med att både Johanna och Olivia låg och sov på mig medans jag satt och sjöng med i låtarna och skrattade åt det roliga. Johanna vaknade under de 10 sista minuterna och kollade med mig och efteråt så gick hon upp för att tvätta bort sitt smink medans jag lyfte bort olivia från mitt knä och ner på en kudde i soffan. jag började plocka ihop lite pizzarester då olivia började prata med mig.
Olivia: Emma..
Emma: Ja
Olivia: Jag är trött.
Emma: Mmm, jag ser det.
Olivia (efter en tystnad): Emma..
Emma: ja
Olivia: Jag tror jag vill ha mer sås.
Då, fattade jag att hon pratade i sömnen och hon fortsatte snacka om sina fötter och skrek NÄMEN! Det roliga var att hon snackade till mig hela tiden. Jag kanske inte vill veta vad hon drömde om mig..
Johanna kollade klockan och såg att den bara var 11(!) så vi satte på en till film efetr att olivia hade vaknat till. Det blev Aristocats.  Efter det var vi tillräckligt trötta allihop för att kunna somna som små stockar i små sängar och där slutade den dagen. (efter ännu en spökhistoria från mig ofcourse)

Pics.



mmmm...

Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-