Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Fredag i skåne

hejhallå igen.
Nu e det fredag-kväll igen, men det känns som söndag. Skönt. frukosten här var mellan 8-9 så jag var tvungen att gå upp vid 8. Sucken, men vad gör man inte för lite god frukost? Mathias började dagen med att lära sig att ägg stavas med ä. ch till er som inte tror att man lär sig något nytt varje dag så ska jag då tala om för er att min bror lär sig något nytt varje dag. I torsdags lärde han sig vem John Travolta var och han tog mig med storm idag när han faktiskt kunde skillnadden på ica och ikea. Han går frammåt, känner mig lite stolt.
Tillbaka till ämnet så åkte vi till (troligtvis) sveriges västligast punkt. Klippan, som ligger en bit bort. Det är en halv-ö, som i åkte ut på. Det blåste som fen och det vaaar kallt, men vi tröstade oss med morotskaka, fast brorsan  syrra tog glass. Smarta ungar. Sedan åkte vi in mot land och gick runt ite på en brygga i Mölle, för att sedan åka till en mysig strand vid havet (vilken strand ligger inte vid havet?). Vi åkte och tittade in iittala butiken i ärheten och fck köpte lite porslin och jag köpte en ny STOOOR oboykopp. mehehhehehehe (palle-händerna)
Sedan drog vi och köpte mat och jag lyckades köpa min avslutingsklänning på samma ställe, inte på ica maxi utan i en affär brevid. Trevligt. (tyvärr får ni ingen bild nu) Men det är en vit ballogklänning med blommor på kjolen. Ni får föreställa er den sålänge.
hehe, här har ni lite andra bilder:










Hunden hette föresten Lady, jättegosig typ som katten här också som drar sig runt huset. Stackarn är ute nu när det ösregnar och åskar. Kussinum. Vet inte var katten heter men det hindrade den inte från att prata med mej. Han/hon var knepig att få med på kort som den vred och vände på sig. (hoppas ni antecknar).
Jaja, imorron drar jag hemmåt, vi kanske hittar på något innna men jag kommer sova i min egna säng imorgon utan att behöva höra alla snarka och snora.
Nu ikväll ska jag väl nte göra något annat än att fortsätta titta på tv och äta toblerone och mozarella bollar. Ohja, mumss.
Hälsa godnatt från min partyhatt !

Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-