Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

polly-fredag

Hallåjsan där hemma. (eller borta eller va du nu e..)
Jag sitter här och drickar men dagliga kopp choklad och lyssnar på den 'gamla' godingen Breathe med Taylor Swift. Fin låt den där, jag tror att jag hålelr på att lyssna sönder den.
Den är klart värd att ligga på bloggen, så jag lägger in den här sen. (intresse-smurfarna hoppar?) Men idag så hade Hassan med sig polly som hans brorsa hade fått när har praoade, han hade 74 påsar hemma så han tog med sig till klassen/skolan och jag avr ju såklart en utan de första som fick en. Tur det, för efter en stund började han ta betalt för dem. Men jag fick min gratis, det gör nu hassan officiellt till min bästa vän. En sån påse kostar ju 20 kronor på ica! Oh my shit.
Detta ledde ju såklart till ett väldans liv och hassan fick uppleva att vara poppis för en dag, haha. Efter skolan ledde det ju också till att de flesta stod och kastade polly på allt och alla. Vi kan ju säga att det gick liiite över styr när Erik inte fick smaka på en polly av olivia och han välte hennes (systers) vattenflaska i en lerpöl och alla killarna i klassen börjar sparka runt den och skrika sådär som dem är så bra på..
Sedan sprutade Olivia vattnet som var i flaskan i Eriks huvud och sedan var det krig.
Frågan är varför jag är så snäll som jag är, det stör mig ibland. Jag kan gå hem på 5 minuter från skolan, men jag står alltid kvar tills sista bussen som fraktar någon av mina vänner har åkt. Dvs alltid den sista bussen eftersom att mina vänner åker de segaste bussarna. Det betyder att det nästan jämt är jag som lämnar skolgården sist av alla. Till och med bussvakterna har gått innan mig. Idag skulle jag kommit hem 10 över 2 om jag gick hem, men näedå, klockan visade 14.49 när jag kom hem. Jaja. jag får väl lära mig att säga nej och springa ifrån alla innan de har hunnit säga hejdå som alla andra brukar göra i gruppen...

Skitsamma, nu är det helg, och lets celebrata det med lite bilder =)

ursäkta min lathet, men jag orkade verkligen inte vända på bilderna, så ni får helt enkelt vrida på huvet.

Jag tänkte även skärpa mig vad det gäller min foto-blogg som typ 6 personer har hittat sammarlagt. haha. jag ahr bestämt mig för att lägga upp minst 1 bild varje dag, så checka gärna in den. Länken finns högst upp på sidan (photographs) eller så klickar du bara HÄR helt enkelt.

Harebäst - flytväst


Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-