Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

webb-vm

Just nu är mina busfrön Johanna & Olivia i Schweiz och åker i team vm i konståkning. Jag sitter ju här vid datorn och kollar på mina duktiga tjejer. Joahnnas Lag åkte som nr 1 & Olivias Lag har inte åkt ännu. hon åker som Nr. 10. Så om du går in på www.wccj2009.com så ser du dem, väldigt suddigt och hackigt, men ändå. Jag tyckte att det såg ut som om det gick bra för Johannas lag, team spirit. Fast det var 1 som ramlade, drattans. Men vad vet jag? Jag ser bara blå-svarta prickar som åker runt. haha, jag måste vara deras trognaste fan.
Det står inte vilka det är som åker, men om ni ser några lila hattifnattar så är det troligtvis Olivias lag.  Go Go tjejer. Just nu är det startnummer 4 om jag inte har räknat fel.

Team Spirit. Lag of Johanna.

Så nu har tio lag åkt och jag har ingen aning om hur många det är, men skit samma. Jag tror att jag kunde spotta in Olivia där på den übersuddiga bilden. Bra jobbat båda lagen, yeey. Mina tjejer, i VM. Coolngar!

 
Team Convivium. Lag Of Olivia.

Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-