Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Åsnan vs Emma

Det där med att åka hem till någon, det sket sig. Men den här gången var det faktiskt inte mitt fel! Jag och Olivia pratade via sms och var mitt uppe i en konversation om att vi skulle se på film hos någon lite senare. Det lät ungefär såhär:
....
14.49, Olivia Åsnan:
Vi kan ta moppis till oss! :D
14.50,  Emma: Ja! Du åker till mej och jag åker till dej!
14.51, Olivia Åsnan: Yaay, det blir som i det där programmet 'poor little rich girl' x)
14.53, Emma: haha ja! men ska jag komma sen eller?
15.03, Emma: Hallo??
15.07, Emma: Vad ska vi göra.. jag är bara liten..
15.10, Emma: Sitter du å skiter eller, what a shit!
15. 20, Emma: hallå! är du död?
15.22, Emma: Jag kommer spama dej tills du svarar, HALLÅ?
15.22, Emma: Kom hit med papper!
...15 sms senare
15.58, Emma: Varför är du borta? :'(
16.24, Emma: menmenmen! Hallå... var är du? :(
17.05, Olivia Åsnan: Herregud, jag somna!
17.06, Emma: hahaha! men lille vän!

Så blev det med den filmen...

Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-