Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

jockes mammas fr♦dag

Hej alla barn nu blir det barnprogram ..
Hello your motherwankers !

Fredag, det gillar vi! Eller i alla fall jag...
Det började med klassråd. Där de flesta var lika seriösa som vanligt, med lan hos Dante och all included. Efteråt var det Engelskaprov, inte det roligaste som finns men jag tror att det gick ganska bra faktiskt så jag är ganska nöjd! Jiha. Dagen segade på med So & det var ingen som hade gjort läxan. Bra jobbat där.
Maten bestod av risotto & sås. Maaassssor med sås. Sedan innan bilden så lekte killarna en ganska rolig lek, som vanligt, där de skulle säga ett ord var (dom satt i en ring) och så skulle det blida en lång mening. Det roligaste var kanske att Sebbe inte fattade leken. Stackars liten.
Jag lyckades spela in lite ljud, men ochså ta den här bilden för att ni bloggläsare skulle förstå hur roligt de hade:

Jag tryckte in Olivia där också, när hon stog på huvet efter engelskaprovet.

Sedan var det bara bild kvar. Ganska chill ändå, fast Wimar kör hårt med oss. Nästa vecka ska vi vara klara med den första bilden, och ta med oss ett papper med dataskriven text på som vi ska ha till våran plansh sen. Suck..
Men men, vad ska man göra?


Jaojao, sedan när vi väntade vid bussarna så kom konversationen med Jonas upp, i inlägget innan. Ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha! !


Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-