Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

inte emmas dag

Vaknar upp, mår skitilla, men drar mig ner till frukostbordet för att käka frukost. Efter en seeeg matstund rullar jag ner till duschen och duschar på tok för länge i det varma brännande vattnet. Kommer upp 5 minuter innan johanna ska komma & får lite smått panik. Men ändå tar jag mig tiden att sminka mig, ta på mig klänning och hela rrubbet. Som tur var så var spillivinken 7 minuter sen & att jag var superförsenad märkte hon knappt av tror jag.
Vi kom up till skolan, jag mådde mer illa än förut, kände mig grön ungefär. So lekonen gick gansa fort eftesom att den bara är 50 minuter eller nåt. Sedan överlevde jag knappt Musiken innan jag var tvugen att gå hem, och tur det för ca. 5 minuter innanför dörren går jag från grön till alla färger samtidigt och hinner precis fram till toan innan jag .. ja.., blir av med in frukost igen, med lite finare ord.
Sen dess har jag bara suttit oh läst gamla skvallertidningar & smsat med mina åsnebarn som var i skolan, eller dom är fortfarande i skolan, slutar om 5 minuter eller nåt..
Jag fick precis ett sms från Oliven där det stod '' Kuk ''
och sedan ett till där det stod '' Det var Mårlind!! ''
Varför blir jag inte förvånad?

Jag funderar på om jag ska våga äta något, vad det än blir så lovar jag att aldrig äta jordnötter igen, för varje gång jag gör det så spyr jag. Hejdå jordnötter..

Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-