Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

hilarious

Jag finner de här killarna väldigt roande.
Hahaha, tröttnar aldrig på dem. Sången är ju en av mina favoriter också. Försök kolla genom hela filmen utan att änns le. Svååårt! I för sig så är min humor på nivå noll i vissa fall, men de flesta som läser den här bloggen ligger nog på samma antar jag. Haha. Titta här nu! På deras tolkning av..

..SHAKE IT - METRO STATION

never gets old.

Postat av: Ole

Är domm fulla???????

2009-03-18 @ 18:37:13
URL: http://piasgrann.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-