Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Grattis morfar ♥

Idag väcktes jag igen. Samma visa varje gång.
 Den här gången var det för att vi skulle dra till min mormor & morfar och käka lunch. Så jag hoppade över frukosten och ´åkte med och åt lunch direkt. Det blev massa god mat & fruktsallad + tårta! Mahaha. Tårta, jag bara älskar det, och så var det hallon i, I'm lovin it. Jag tog 1 stor bit & sedan blev jag proppmätt i en halvtimma och sedan tog jag 2 bitar till. 1 bit e ju för veklingar, eller anorexia-barn. Efter kalaset drog vi till Coop där jag köpte marabou med nonstop, som jag faktiskt har halva kvar på! Living the dream *host life host*. Just nu sitter jag här, äter en apelsin och snart ska jag ta sats upp för stolen för att hämta lite oboy. Jag har bara druckit en kopp idag faktiskt.
Men ha en vacker söndag, och njut nu. För imorgon börjar skolan igen. En vecka med Engelska nationellt prov, As-stort kemi prov & massa u-lands skrivande.
Och nu har min nedräkning börjat - 4 dagar till USA!
Jag måste packa.

Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-