Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

∫µηÐ∂Ψ

TjenaHejhallå Söndag.
Sitter här och lyssnar på lite trevlig musik.
En ganska chill dag har det ändå varit. Drog mig upp vid 11, efter att ha blivit väckt & åt en Javisst macka med ost & Oboy till det. Sedan var jag faktiskt ute en stund, tro det eller ej. Men jag tog lite bilder & syrran var min modell en liten stund också. KulKul. Det var ju varmt idag. Tänk att det var 2 dm snö i torsdags & idag var det sommarvärme, vi gick ju ute utan jacka utan att frysa. Det gillar vi. Jaojao. här kommer lite bilder som jag tog.



jag måste ha världens sötaste syrra..


Postat av: Tildaa

Jaa! o hon kommer antagligen bli otroligt lik dig när hon blir äldre! <3

2009-03-15 @ 21:56:57
URL: http://tildaanvildan.blogg.se/
Postat av: lulululu

Åhh. vad fina bilder du tar..

2009-03-16 @ 18:44:51
URL: http://go
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-