Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

dikt till min lördag

Blä, jag har ont i min mage & det är inte kul.
Himlen är grå och solen är gul.
Idag är det lördag & jag har inte gjort nåt.
Bara ätit, suttit, gått och stått.
Köpte godis gjorde jag klockan fyra.
Herre min skapare vad godisbitar är dyra.

Sara, min syster har byggt en koja.
Där inne brukar hon sitta & hoja och skoja.
Det enda jag har byggt är ett godisförråd.
Och där inne ligger ingen rutten tråd.
Bara mumsiga stora choklader och snask.
Ingen får röra min godis-ask.

Så nu sitter jag här i min ensamhet.
Lyssnar på Erik Hassle, han är het.
Med ett plommon i handen är det underligt.
Att jag inte kan hitta ett slut på denna tråkiga dikt.
Men det finns inte mer tid att vara falen & galen.
För nu ska jag kolla på Melodifestivalen.

Postat av: hiafia

hahahahahahah när tar din fantasi slut kvinna!! xD

2009-03-07 @ 19:52:25
URL: http://heartman.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-