Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

dag 2 på SM

Då var tävlingen över.
Och herre min skapare vad alla är duktiga. Man får ju hjärnskakning..
Men resultatet blev ändå samma som igår.
Olivias lag, Team Convivium, fick guldet & Johannas lag, team Spirit, fick silvret.
Maria kom och kollade med mig idag också! KulKul!
Här kommer lite bider;



Team Convivium




Team Spirit


Team Emma & Maria

PRISUTDELNINGEN ;


Nädå, de e inte bara åkarna som får presenter.
Tack Olivia & Sandra :-)

Mina flickor gjorde mig stolt. Alla var superduktiga!
Btw. Pauline spelade match idag(och vann!), och det var en jättestor tjej med. Hon ville att jag skulle skriva det här, hahaha. Varsågod Pallle, he he he he.

Postat av: Olivis

Guuud va fina bilder du tar!! Man blir ju tårögd :P tack för helgen, tacktacktack! Jag är jätteglad för att ni kom! ÄTTEGLAD!

2009-03-01 @ 19:05:01
URL: http://heartman.blogg.se/
Postat av: Olivia igen, hehe

OCH GRATTIS PALLE :D :D :D <3

2009-03-01 @ 19:17:55
URL: http://h
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-