Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

bara måndag?

Japp, tydligen..
Segare kan inte tiden gå. Dagen började med den überinterssanta So lektionen som är mer beskriven i inlägget innan här. Sedan var det musik, jiiihaa, och sedan Redskap på gympan. Det går inte så jättebra för mig där, med tanke på att jag inte är speciellt smidig eller stark. Dessutom är jag höjdrädd & rädd för att vara upponer. Men annars klarar jag nog det mesta. Vilket är typ, eh, kommer inte på något just nu men det kommer ska ni se.
Efter den inte så mumsiga lunchen så var det spanska. Vi låter det tala för sig självt.
Efter det var det Svenska, jag är ju så bra på att schtawa & lesa så det är ju lugnt för mig. Vi sjöng för Jennifer också, som blir 16 bast idag. Gratis korv. Sista och flummigaste lektionen var No, där alla är så gått som stekta och syberhungriga, så alla lallar bara runt i princip.
Japp det var pretty much it.
Oboyen är slut, så jag är inte fullt sockerpåverkad så jag kommer inte på något roligt att skriva heller.. men det kanske kommer senare.
Den som väntar på något gott, väntar aldrig förlänge!
Okey, jag vet inte varför jag skrev det där, men skitsamma..


Yes. haha. Tjo sålänge :*

Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-