Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

12 mars och snöstorm?

Lilla jag som trodde att det nästan var sommar hade tydligen fel. Åh, vi vill inte ha någon mer snö nu, vi vill ha SOMAMR och sool! Punkt slut. Men så blev det ju inte såklart..

Skolan var ganska trevlig idag. Det var typ halvklass hela dagen eftersom väldigt många var sjuka eller bortresta. Jag vet inte om jag vågar skriva upp alla som var borta eftersom jag är rädd att glömma någon men jag gör det ändå för att fylla ut inlägget lite. Johanna, Olivia, Annie, Jennifer, Calle, Dante, Emelie & Therese. Fast de två sista tjejerna var på sista lektionen av någon anledning jag inte vet om. Om jag glömde någon så blir jag gärna informerad för att inte framstå som den guldfisk jag egentligen är.
Jag saknar Olivia & Johanna, de små fillurerna som ska vara borta tills Söndag. Jag ser dem varje gång jag låser upp mobilen. För min bakrundsbild är på dem och mig. Miss you hattifnattar

Ha en überbra
(snöig) dag nu folket!


Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-