Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

nuuuu duuuu

nu ska jag sätta mig i en mysig fotölj med massor av kuddar, en kopp oboy och läsa min bok. idag ska jag inte jobba på något sätt med det jag inte vill göra. jag ska bara sitta här och ta det lugnt.

Skolan va lika skoj som vanligt, fast kanske roligare än vanligt. På So-lektionen lekte vi älskade älskling och tidningsleken för sista gången någonsin. Sorgligt!
Men ändå lika roligt som vanligt, om inte roligare. Herregud vad kul man kan ha med er people. Ni är kärlek. Sedan gjorde vi inte så mycket mer än att busa och måla våran sista bild till wimar. Jag tog en bild på min, men den kommer senare för nu skriker boken efter mig.

Simma lugnt - som sebbe skulle ha sagt.


Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-