Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

maby baby

hahaha, jag råkade just skriva maby baya istället för maby baby. Så johanna ligger och skrattar på golvet. Men det var inte det jag tänkte skriva.

Om 12 timmar så ska jag vara hos tandläkaren, läskigt, och jag glömde mina gummiband hemma så jag ska komma fit utan dom.. Hmm. ''Hej, jag använder gummibanden varje dag, de e därför jag inte har på mej dom..''? Jag känner mig lyckad.
Men, jag antar att vi behöver sova, jag är hemme hos johanna om jag inte har sagt det tidigare.., men vi är rädda för eventuella spindlar som kan gömma sig under bäddsoffan. Jag antar att vi får tejpa fast den på väggen ifall den kommer fram, som vi gjorde förra gången.
Jag ska nog sluta skriva och försöka hjälpa johanna upp från golvet.
Godnatt

Postat av: Anna

Gummibanden är väl där dem varit hela tiden eller? Dvs inte ofta där dem borde vara...och därmed så får du väl tala sanning till din kära tandläkare idag!

2009-06-22 @ 08:18:19
Postat av: Emma

doh.

2009-06-22 @ 10:54:30
URL: http://grannis.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-