Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

lördag & emmas godis är slut

ungefär 2 sekunder efter att jag hade skrivit överskriften så kom jag på att vi har 10 marabou-chokladkakor där nere, jag får väl gå och sno en sån senare. Mehehe.
Jag drog till Johanna och var där iprincip hela dagen, men jag kan inte säga vad vi gjorde för det är hemligt ser ni. Ja, visst är vi änna busungar som hittar på hemligheter, men men, det är ju trots allt emma & johanna som vi snackar om. Man vet alldrig va de kan hitta på, right?
Oj, vilket intressant inlägg, Fy på mej, jag måste hitta något att skriva om.

I'll be back..

Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-