Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

kameran är på laddning

Hejsvej på denna underbara torsdag.
ingen vet varför den är underbar, men än så länge har det väl inte varit några större fel på den. Vi började skolan klockan 12 imorse och då skulle vi bara gå catwalk till klockan 2. Det var roligare än jag trodde, fast jag blev lite rädd där ett tag när jag inte såg något för alla blixtrar samtidigt som jag koncentrerade mig på att inte ramla.
Men det gick bra, jag fick tillochmed till en liten avslutnings-pose sista gången vi var uppe. Jag antar att någon fick den på bild i alla fall, så lägger jag upp den här bland alla andra bilder sedan i ett nytt inlägg.
Jag antar att jag blir överfallen ikväll av alla som vill ha bilder, samtidigt som jag måste göra klass-filmen och läsa. Help me jesus. (eller kanske cheesus)
Jaojao, jag har inga bilder ännu, för kameran laddar men ni får dom först. Exkusivt bara här på bloggen, haha. Vi fortsatte dagen med den ABSOLUT sista No-matte lektionen på smedinge och avslutade den med en halvlyckad svenska-lektion med en vikarie för vikarien.
Alla andra klasser åkte hem med tidiga bussen, men näjdå, 9b1 stannar kvar. Fast vi hade väldigt roligt när vi lekte på den då tomma catwalken i musiksalen. Både killarna och vi tjejer visade våra moves.
Här är jag och Olivia som exempel på ett par super-moves i 7 sekunder.

oooooooh you like it.

Postat av: hiafia

hahahahhahaa ånej XD

2009-06-04 @ 22:20:44
URL: http://heartman.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-