Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

jag är kidnappad

kidnappad av en jävla bok. en BOK.
Eller 4 böcker, 4 underbara böcker som bara har tagit mig, jag hittar inte tillbaka till verkligheten. Jag måste skärpa mig, find the will to stop.
Nej, nu gör jag de igen, drar upp meningar från boken eller filmen. Jag är störd, jag har nog stoppat huvudet i tvättmaskinen och blivit hjärntvättad. Jag måste vänta tills imorgon med att få börja på den sista boken, jag tänkte Okay, 1 dag överlever jag väl, men sedan läste jag de sista sidorna i trean.
Jag måste ha boken .. nu.
det finns nästan inget som håller mig tillbaka längre, jag vill läsa, jag vill.

Herregud, jag sitter här och gungar fram och tillbaka för en bok..

Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-