Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

hulliganfest med tjejerna hos barkman

Vi åkte tutandes på mopederna med sverigeflaggor i händerna mot lisas hus. Sjukt roligt bev det, men det skulle ju ha verit lite bättre om Sverige vann mot danskjävlarna!
Vad kan vi göra åt det då? Jo, varför inte slå halvdansken Malin som hejade på danmark. Det hjälpte lite. Efter matchen, den goda middagen, kladdkakan jordgubbar, vattenmelon, chips och massa godis och dans så körde vi irländsk julafton ute på gräsmattan. haha, herregud, finns det något snurrigare och roligare än att stå och titta på någon som försöker snurra runt en sverige-oeruk med sidenmorgonrock och moppe-hjälp på sig? haha!
Vi fortsatte med godis och dans, massor med dans och sedan lite singstar. Efter det så tror jag att alla däckade i soffan riktigt ordentligt och jag kom hem någon gång vid halv 1, trött som tusan.
Men olivia var ensam hemma och vi höll kontakten på mobilen för att hon inte skulle dö och det böev en liten konstig konversation. Jag vaknade imorse med mobilen i handen och pompomsnören runt handleden efter en rolig kväll med alla tjejerna i klassen!
De 11 vännerna och dansken!





 

































 



 

Alltid lika roligt med mina tjejer, puss påt.

mer bilder kanske kommer, så var beredda.. 

Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-