Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

hjälp jag är en fisk

en fisk inne i världens minsta akvarium som bara bubblar om twilight.
Twilight, New moon, Eclipse och Breaking dawn. Robert attinson, Edward Cullen, Bella Swan, you get it..
Herregud, jag vet inte hur jag ska klara av den dagen då jag läser ut den enda bok jag har kvar. En bok, EN bok, det ekar i mitt huvud. Vad ska man göra med sitt liv sen då?
När jag väl får tag på den sista boken, på måndag, så kommer jag inte att kunna tygla mej själv. Jag vill så mycket att den inte ska ta slut, men jag vill ändå, mer än allt annat, veta vad som händer i slutet. Hur får man ihop det?

Åh, jag överlever inte.

Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-