Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

hallå söndagsbarn

(och alla andra)
Jag vaknade upp vid 11 efter en lång sömn, gick till sängs tidigt igår av någon konstig anledning. Jag tror att jag var ganska trött, men jag är fortfarande trött, jag måste sova mer. Dessutom så drömde jag konstiga saker inatt, det kanske var för att NÅGON hade lagt en bild under min kudde med Ryan Sheckler på. Jätteroligt Johanna..

Jag satte mig fridfullt och tittade på tv medans jag åt frukost då johanna skickade ett sms där det stod något i stil med att jag skulle ta nästa buss till kba för att gymma med henne och matilda.
A dream come true, verkligen..
Så jag kastade i mig maten och drog på mig kläder och halvsprang till bussen. På bussen satt också min förföljare som inte gjorde morgonen något bättre direkt. Åh, gubben satt och stirrade på mig hela tiden. jag blir ju bara räddare för varje gång jag ser han. *rysning*
Men vi gick till gymmet och gymmade i 1 ½ timma, det trodde ni inte om mig va? Det är sant, ni kan fråga den flåsande gubben på rullbandet som sprang 4 gånger längre än vi orkade gå. Haha, han var nog i bättre form än han såg ut. Efter gymmandet så drog vi tillbaka till stationen där jag, i desperat behov av mat köpte en bulle på pressbyrån. Gottigott. Sedan tog jag 15.47 bussen hem till fjärås city och här sitter jag med en tallrik med uppvärmda köttbullar och mos i knät. Namnam.


jag får väl göra som de flesta andra också och göra reklam för en ny blogg.
våran egen noris har skaffat blogg nu också, se till att uppdatera nu, för annars..

marcusgoeswild.blogg.se



Simma lugnt, så hörs vi.

Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-