Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

GLAD MIDSOMMAR

På er.
Pösspöss :*

18. 52, update: flyr lite från förberedelserna till middagen medans jag inte hör vad jag tänker av all hög Tomas Ledin musik. Detta är midsommar!

19.42, uptade:
Jim: Ge mej ett AAAAA
Tony: GE MEJ ETT BEEEEEEEEEEE, VA BLIR DeEEEEE?
Jim & tony: AAABB!!
Inte alls påverkade..

20.16
, update: VI E PÅGÅNG.. VI E LADDADE VI E TÄNDA! WOIIIIIIIIII

22.12, update: Herre min skapare, hahaha, det låter galet men vi har spenderat nästan 2 timmar med att springa en jäla hinderbana om och om och OM igen. Tony körde den på 1.32 minuter och hoppade runt, sedan kom mathias och körde den på 32 sekunder och jag på samma tid. Johanna, som ''bara'' hade fått 41 sekunder blev galen och efter ett par misslyckade gånger så klarade hon den på ynka 27 sekunder. Ett krig utspelade sig och fram tills nu har jag och johanna, de enda 2 som orkade fortsätta, tävlat om förstaplatsen. Vi slutade på 25 sekunder, båda 2 och funderar på att slå det imorron på morgonen. (eller dagen, när vi har vaknat helt enkelt) Får se hur detta går...

22.19, update: OBS jim ville att jag skulle skriva att hans tid var 32 sekunder och han är jättestolt.


Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-