Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

frågan är varför jag gör det..

Jag satt, helt oskylldigt vid matbordet och åt korv när jag såg en penna och ett partysnöre, och vad gör jag då inte? Varför inte skriva världens längsta mening som täckte hela snöret? Det här står nu på snöret;

'' hej jag har ett liv eller nej det kanske jag inte har eftersom att jag sitter här och äter denniskorv klockan 13.38 på en lördag i början av sommarlovet på en trästol i mitt kök med en knöl av hår på huvudet som jag inte får bort, inte ens med hjälp av hammare och spik i det starkaste balsamet på ica kvantums lager som övervakas av gunde svans hundpassare som i sin tur har snokat upp 3 påsar med sega råttor i olika färger som skulle passa till julgransbelysningen som i själva verket morfar satte upp för att han inte skulle gå vilse när han var påväg mot sin karate-grupp som ligger på ölands västra sida där även farfar växte upp som 16åring men nu är han lite äldre och frågan är då istället varför jag sitter och skriver den här helt onödiga texten istället för att äta min kära denniskorv med ketchup men jag antar att det, som så mycket annat i mitt otroligt spänannde liv, är och förblir ett olöst mysterium... // Emma ''


Postat av: Olivia

her-re-gud emma.... du är helt jävla crazy

2009-06-13 @ 17:48:07
URL: http://heartman.blogg.se/
Postat av: Norman

Åhhhhh! så nära 13:37 LEET! :D

2009-06-13 @ 21:02:27
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-