Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

det tog mig 51 timmar

att läsa ut boken.

När jag hör din röst, eller new moon som den heter i orginalet. Under de här dagarna har jag dragit mig in i en slagt deppresion tills jag satte mig ner och läste den sista halvan av boken precis. Jag tror att jag fällde ett par glädjetårar där i slutet, men jag kunde inte hålla mig.
Jag ska inte avslöja något ifall du som läser inte har läst boken eller håller på att läsa den men herregud vad jag älskar böckerna. jag kan knappt bärja mig tills jag får lägga vantarna på tredje boken. Fast jag är nästan lika rädd att läsa den för att jag aldrig någonsin vill att det ska ta slut.

för alltid som sagt.


Postat av: Anonym

för alltid <3

2009-06-05 @ 22:36:43
URL: http://heartman.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-