Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Är det måndag?

Läskigt, det känns som .. nej jag vet inte vad det känns som elt ärligt. Är det inte bara underbart med Sommarlov? Som sagt så skulle jag till tandläkaren klockan 13.30 och som vanligt blev vi lite sena. Klockan passerade 10 över 1 innan vi hade lämnat huset men de fixar väl vi? Självklart.
Jag kom i tid och var tillochmed färdig innan klockan var halv. Så vi åkte till Biblioteket och hämtade och lämnade lite böcker som var utlästa, sedan fortsatte vi mot kungsmässan och där tog vi var sin cheeseburgare på donken innan vi begav oss hem igen och åt glass. Trevlig lunch.
Snart ska jag och Olivia dra och shoppa loss. Om vi nu kommer fram, vi brukar ju alltid stöta på problem, eller arga japan-kontrollanter. Hmm..
Ni får det äventyret ikväll antar jag.

Tjosan!
[bildtorka! jag lovar att ta bilder idag..]

Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-