Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

vem är vem?

När jag väl kom in på ämnet innan så tänkte jag att jag lika väl kunde skriva om det fullt ut. Jag märkte det nu er och mer när jag såg filmen, för det var ett tag sedan sist, att vi liknar de flesta av de dumma och fula karaktärerna i lejonkungen. Som jag sa innan har Olivia en tid tillbaka ha fått gå under namnet Flin, den skrattande dumma hyenan i lejonkungen, och ju mer jag tittade, desto mer stämde det faktiskt.
Dessutom märkte jag att de 2 andra hyenorna mycket väl kunde vara jag och Johanna. Olivia är den dumma som bara skrattar åt allt, Jag är han dumma som tjatar om mat och slår Flin hela tiden och Johanna är hon dumma som tror hon e så smart och slår alla hela tiden.
Håller ni inte med mig? Detta kan ju faktiskt stämma, eller så är det bara jag som har varit uppe sedan 8 imorse.
Annars har det ju varit en del spekulationer om att jag skulle likna Timon, Olivia skulle vara Pumba och Johanna den där babianen Rafiki. Kanske en mer trovärdig teori?

 

Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-