Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

värmland

Värst vad vi reser runt. Nu har vi hamnat i Värmland helt plötsligt efter en resa från idre (oväntat). Vägen hit gick dessutom genom Norge där vi stannade och fikade och åt lunch. Norrmän är mer efterblivna än jag minns dem i historierna och det var ju ganska underhållande. På vägen kunde man se skyltar som ''Skogen → '' och ''Bergberget →'' (detta är alltså sant!) Jag satt och läste på massor av roliga skyltar tills vi stannade för lunch vid ett litet köpcentrum, där jag även köpte en klänning, sedan lyssnade vi på markoolio skivan igen på vägen mot sverige igen. Okej, nu är ag trött på honom, verklgen tött på min syrra som sitter och sjunger åååååååååååå rocka pendeltåå alealosher babii ja e inget körkort, även i de andra låtana.. Yiiihaaa.
Men när va var framme här på vandrarhemmet så åt vi middag och badae i den iskalla sjön. Men sedan började det regna så vi gick in för att inte bli blöta.
Sara använde datorn i en timma innan den dog pga att vi hade glömt att sätta i sladden men då brukar den bara gå att strta igen om man sätter i sladden, vilket inte gick! Så vi satt här och gungade i en halvtimma mdans pappa försökte återuppliva den. Jag gav upp hoppet efter en kvart suckande och svärande men sedan kom det som ett mirakel och den andades igen.
Härligt, men nu måste jag snart gå för det var min datatid som försvann i den där halvtimman. Snyft..
 

Ha det bäst sålänge pussgurkor!


Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-